Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

"Σίριαλ" το μεγάλο ντέρμπυ στο μπάσκετ στη ΣΑΜΟ

Έχουν περάσει σχεδόν δύο μήνες από τον πρώτο αγώνα που έδωσαν το Καρλόβασι και ο Πολυκράτης στο κλειστό γυμναστήριο Καρλοβάσου. Ένα παιχνίδι που δεν ήταν και ότι καλύτερο περιμέναμε να δούμε από τις δύο κορυφαίες ομάδες του πρωταθλήματος. 56 – 55 με πολλά λάθη, ατολμία, πολύ άγχος. Δύο μήνες μετά το έργο...επαναλαμβάνεται αυτή τη φορά στο κλειστό γυμναστήριο Πυθαγορείου το Σάββατο 19 Φεβρουαρίου. Όποιος νικήσειπαίρνει το πλεονέκτημα έδρας για τα play off.Ο αγωνας ειχε οριστει στις 20:00 αλλα η τοπικη επιτροπη το αλλαξε και το εβαλε στις 21:30 και γιαυτο διαβαστε ενα αρθρο του Προεδρου της Τ.Ε. ΕΟΚ ΣΑΜΟΥ.
"Εδώ και μερικές ημέρες έχει δημιουργηθεί ένα θέμα σχετικά με την αλλαγή ώρας του ντέρμπυ Πολυκράτης – Καρλόβασι. Ήταν προγραμματισμένο να γίνει 20:00 και σύμφωνα με απόφαση της 3μελούς επιτροπής διεξαγωγής πρωταθλημάτων, η ώρα έναρξης πήγε για 21:30 το βράδυ του Σαββάτου κάτι που σίγουρα μπορεί να μην βόλευε τη μία ή και τις δύο ομάδες. Και είναι κάτι που δεν μπορούν να πάρουν θέση όλα τα μέλη της ΤΕ αφού σύμφωνα με το οργανόγραμμά της υπάρχουν οι ανάλογες επιτροπές που παίρνουν τις αποφάσεις.
Σήμερα από διάφορα τηλέφωνα που έχω κάνει, από συνομιλίες στο διαδίκτυο, μου έχει έρθει η πληροφορία ότι η ομάδα του Καρλοβάσου δεν θα κατέβει στον αγώνα και θα προτιμήσει να μηδενιστεί, παρά να αγωνιστεί ως προς ένδειξη διαμαρτυρίας για την απόφαση αλλαγής της ώρας. Και μακάρι αυτή η πληροφορία που μου μεταφέρθηκε να είναι ψευδής.
Όμως κάπου εδώ θα ήθελα να μιλήσω σαν φίλαθλος, θα ήθελα να μιλήσω σαν άνθρωπος που αγαπάει το μπάσκετ, που έχει παίξει μπάσκετ, που έχει τραυματισθεί πολλές φορές εξαιτίας του μπάσκετ και όχι σαν μέλος της ΤΕ.
Παιδιά δεν υπάρχει κάτι καλύτερο για ορισμένους (πείτε μας γραφικούς) σαν κι εμάς, να σας παρακολουθούμε κάθε φορά στο παρκέ (είτε σε αγώνα είτε σε προπόνηση). Είναι κάτι που περιμένουμε όλη τη βδομάδα και είναι κάτι σαν το «υγιές ναρκωτικό». Νομίζω ότι αρκετοί περιμέναμε αυτόν τον αγώνα και πραγματικά πολύ που μας νοιάζει τι ώρα θα παίζατε, είτε 5 το απόγευμα, είτε 8 το βράδυ, είτε 11 το βράδυ. Εμείς πάλι εκεί θα ήμασταν. Τουλάχιστον φέτος την ομάδα μου (που τις περισσότερες φορές έπαιζε Σάββατο), ελάχιστες φορές την είδα. Ήμουνα πάντα με την παρέα στις κερκίδες βλέποντας τις προσπάθειές σας.
Το νησί είναι πολύ μικρό για να δημιουργούνται αντιπαλότητες, διαφορές και ειδικά μέσα στο χώρο του αθλήματος. Στο νησί θα είμαστε και μετά την σημερινή μέρα (Σάββατο 19/02). Μαζί θα πίνουμε καφέ, μαζί θα τρώμε σε κάποιο μαγαζί, μαζί θα παίζουμε μπάσκετ. Άρα δεν είμαστε περαστικοί. Δεν ξέρω ποιος πήρε την απόφαση να μην κατέβει το Καρλόβασι στον αγώνα (ελπίζω να είναι λανθασμένη η πληροφορία μου). Δεν ξέρω αν είναι η σωστή απόφαση, αφού όλοι λέμε ότι οι αγώνες πρέπει να κερδίζονται στους αγωνιστικούς χώρους.
Και γιατί ρε "γαμώτο" να μου στερούν να δω σ’ έναν αγώνα τις αγωνιστικές αρετές του Κιάσσου, του αρχηγού Μπάμπη, του Γιάννη του Χιώτη, τα ριμπάουντ του Καρρά, τον τσαμπουκά του Αγγελή και φυσικά τ’ άλλα παιδιά; Υπάρχει κανείς λόγος; Ένα παιχνίδι είναι ρε "γαμώτο". Εδώ υπήρξε ομάδα (Κέρκης) που κατέβηκε με 6 παίκτες ν' αγωνιστεί, παρά να μηδενιστεί. Και μπράβο στα αλάνια του Μαραθοκάμπου. Είναι ψυχάρες. Υπάρχουν τα αρμόδια όργανα για να διαμαρτυρηθούμε και όχι να παίρνουμε αποφάσεις «εν βρασμώ».
Νομίζω πως οι χιλιάδες εργατώρες που έχω κλείσει πάνω στον υπολογιστή ενημερώνοντας το website (που εσείς το κάνατε ένα από τα δυνατότερα αθλητικά websites και γι’ αυτό σας ευχαριστώ), μου δίνουν το δικαίωμα να πω για μια φορά την άποψή μου και να αναπτύξω σε αρκετές γραμμές τη φλυαρία μου. Από το μέρος μου προσπάθησα να προβάλω όσο περισσότερο μπορούσα το σημερινό αγώνα για να γεμίσει το γήπεδο και πραγματικά θα στενοχωρηθώ πάρα πολύ αν δεν δω τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος στο παρκέ.
Όλα τα παραπάνω εκφράζουν προσωπικές απόψεις, δεν τα αναφέρω σαν μέλος της ΤΕ ΕΟΚ Σάμου και γω στις 21:15 το αργότερο θα είμαι εκεί. Έστω και μόνος μου, σε μια γωνιά. ΠΑΡΩΝ όπως πάντα. Όπως και σε κάθε κλειστό γυμναστήριο του Νομού. Σας ζητώ συγγνώμη για τη φλυαρία μου."
πηγη:samosbasket

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου